Komentarji |
22.08.2008 14:29
Sprehajalec |
Zanima me, kam to paše, da bo še vedno dovoljeno sprehajati pse skozi park in celo postavitev smetnjakov za iztrebke naj bi postavili....obup ! Kdo se je pa to zmislu. Tolminski park bi moral biti ograjen in namenjen sprehajalcem in otrokom. Veliko denarja bo zapravljenega brez veze. Vsak urejen park v EVROPI je ograjen zaradi varnosti pred vozili, kolesarji, mopedisti in seveda pasjimi iztrebki. Vse skupaj je scanje proti vetru. ČRNA PIKA ZA OBČINO TOLMIN, ŠE POSEBEJ ZA URBANISTA ŠTANTO . |
22.08.2008 14:32
janko |
Strinjam se s sprehajalcem. Občina Tolmin pa zapravlja na veliko. Gregorčičeva in Prešernova ulica pa samevata. Namesto, da bi uredili ceste in nato park. Narobe svet. |
22.08.2008 15:20
park |
Pohvalno za Občino Tolmin je, da uredi tudi park. Ceste so itak vreča brez dna. Glede smetnjakov za pasje iztrebke pa mislim, da v park ne sodijo. Saj nismo Ljubljana. Park je potrabno ograditi in ga nameniti za igro otrok in sprehajanje, ter prepove vožnjo po njem in sprehajanje hišnih ljubljenčkov. Pse pa se "pelje srat" na grad ali k Soči, ne v park. |
24.08.2008 12:38
Županu |
Če ne bo park ograjen se moji otroci ne bodo igrali v njem. Tolmin ne rabi pasjega WC-ja, so že dovolj posrane zelenice ob cestah. Ograja ali pa nič.
V vednost ! |
24.08.2008 17:07
ta pametna |
Ja,drage mamice!Bo treba malo manj kvantanja,pa malo bolj gledat,kje se vaš otrok nahaja.Kar se ograje tiče,je res dobra ideja,ni pa vse.Najprej ste jamral,da se otroci nimajo kje igrat,zdej pa serjete čez to,kar vam ponujajo.Nkol vam ni prav.Kar pa se psov tiče.Bolje smetnjaki za njihove iztrebke,kot pa zdaj,ko jih sprehajalci blokov vozijo srat pred druge bloke in na druge zelenice.Kljub vsemu še vedno nimamo pojma,kaj pomeni čisto okolje,pa naj bo to park,ali pa plac pri Soči.Pa se mejte za na vem kake evropejce.Halo? |
24.08.2008 17:27
tminc |
Ti, ki pišeš županu. Tvoj otrok bo tko sterilen, da se bo mogu izoliran okol prevazat, ce ne se bo zadusu od preveč zdravga zraka |
25.08.2008 07:21
Tmincu |
A si že kdaj stopu na pasji drek? Pametnjakovič...pomisli malo, kaj je hotela povedat, če sploh znaš mislit ?!? |
25.08.2008 08:19
kritika |
Bolje je sedaj kritizirat, ko je park šele v izgradnji, kot potem ko bo že nared, in bo kaj narejeno prou mimo. |
25.08.2008 09:34
Za tminca |
Upam, da boš stopu še na kakega |
25.08.2008 09:38
gregor |
tudi sam se z nekaterimi idejnimi predlogi nisem strinjal pa sem to povedal. namreč javna predstavitev ureditve parka je bila v dvorani Krajevni skupnosti Tolmin, kjer so bile sprejete in zabeležene pripombe. |
25.08.2008 09:45
admin |
komentarji, ki vsebujejo zaljive besede-kletvice so bili odstranjeni (tminc) |
25.08.2008 09:57
tminc |
Admin, lahko bi pa samo kletvico zbrisu a. Se oproscam, samo me jezijo take reci, do take mere, da tudi kdaj zakolnem. Uglavnem - orgadit park je totalna bedarija - sej nismo ne v zaporu, ne v karanteni. Nej se da 3 table z napisom psom vstop prepovedan, pa je. Doma lahko pa tista mamica ogradi stajco in jo vsak dan razkuzi pred bacili, da se njen presveti otrocicek ja ne bo cesa nalezel. Buhvari če kihne, mogoce je na smrt bolan |
25.08.2008 11:31
mamica |
Tminc - mislim, da si ti v redu zbolu. Tud ti boš imel enkrat otroke, pa boš vidu v katero smer se svet vrti. Bomo videli kaj boš razkužaval takrat. Zaenkrat ne razmišljaš prav dosti. Če ti tako paše...samo ne govori neumnosti. |
25.08.2008 12:02
tminc |
mamica, seveda AHTAM na svoje otroke, to pa ne pomeni, da jih čuvam kot sveto relikvijo...vse do ene mere. Ko bo toj froc pomehkuzen, se pa oglasi |
25.08.2008 20:11
ta pametna |
mislem,sej ste kokr eni otroc.Se za...bavate zarad nekih brezveznih stvari.Ja mamica,tud jst mam otroka,pa točno vem,da mora kdaj pa kdaj malo luže spravt u sebe,da je bolj zdrav.Če ti ga je pa lažje razkuževat,in potem gruntat,zakaj je tako neodporen,pa kar... |
26.08.2008 11:18
ta pemetni |
Tud ti si nasedla...he,he,he ! |
27.08.2008 13:56
ta pametna |
in na kaj sem nasedla? |
30.08.2008 17:19
Vsi ste pametni |
Tminska šlamparija |
30.08.2008 17:26
meg |
O kako bom vesela, ko bo mamica vozila psa sprehajat, ko ga bodo njeni otroci hoteli imeti (in ga bodo tudi imeli). Sicer pa: a na to pa nihče ne pomisli, da bi lastnike psov opozorili, da morajo čistiti za svojim psom. Tako se to ponavadi dela. Pa lep pozdrav (čakam, da se vsuje plaz). |
31.08.2008 14:41
ta pametna |
ja,mogoče bi blo pa opozarjanje pametno.Tko bi mogoče tudi tisti "ta najboljši" ugotovili,da je čiščenje za psom neka osnovna zadeva,ki jo razumejo tudi že otroci. |
31.08.2008 21:37
Miljko |
Vsi tisti, ki imajo pse zelo dobro vedo kaj je potrebno storiti, ko se pes podela. V jutranjih urah - okoli 6,00 ko je še tema pa nekateri Tminci in Tminke vozijo pse v park, ko jih nihče ne vidi, pes se podela in švrk čez Gregorčičevo, Brunov drevored domov. To je problem. Park bi moral bit ograjen in prepovedan vstop psom, razgrajačem itd..Če tega ne bo bo park v luničen, osran in pokozlan in popljuvan....dopoldne bodo pa vzgojiteljice sprehajale otroke skozi njega in kazale okolici kako lepo varujejo naše ta mlade Obup. |
02.09.2008 08:56
še ena mamica |
Kje se najdete, da samo kritizirate vse počez. Pasji smetnjaki so v redu, ker potem obstaja upanje, da bodo sprehajalci za svojim psom tudi pospravili. Nikoli ne bo možno eliminirati vseh negativnih dejavnikov. Z ograjo jih ne boste rešili. Je pa že bolj prijetno v neograjenem svetu.
Ne vem zakaj imate tako fobijo pred psi... Problem so lahko lastniki psov, če so le-ti nevzgojeni, sicer pa je pes lahko čudovit otrokov prijatelj. |
02.09.2008 10:41
janko |
Vse ogradit! Pa bodečo žico gor, da ne bodo mogli psi plezat! Pa na elektriko priklopit, da bo gvišno. Če ne moj predragi zlati sinček ne bo šu u palk |
02.09.2008 14:19
Tisti še eni mamici |
Pa sajj to je problem, da lastniki niso vzgojeni, ne psi. Ograja je pa res dobra rešitev. Pojdite si ogledat park v Udine, Gorico, pa še kam...pa boste vidli kaj je urejen park in za koga je namenjen. Če ne bo ograje bo vse brez veze... |
03.09.2008 15:23
zalife |
Najprej čestitke za nov prokjekt_Igrišče v parku. Tega res v Tolminu potrebujemo.
Ja, jaz upam, da bodo park oziroma igrišče ogradili. Pa ne zaradi psov, ampak, da otroci ne bodo mogli na cesto zbezljat. To je veiko bolj nevarno kot pasji dreki.
Nas kot otroke niso tako sterilizirali in spremljali na vsakem koraku, smo dali vse v usta, pa zaradi tega ni nnihče zbolel. Če se gremo take komplikacije, nam ostane samo še da otroke v folijo zavijemo, roke zavežemo in usta zamašimo. Kaj pa če ga kašna čebela piči, lahko mu ptičji drek na lice prileti (tako kot je meni), lahko deževnika v usta stlači, pa še in še možnosti je. Takoj ko boste prišli iz "proti psom ograjenega parka", bo vaš otrok lahko tlačil pasji drek v usta. Vse to se dogaja in se bo, pa kaj zato.
Pred vsem kar vam ne paše tako ali tako ne boste mogli otroka zaščitit. Kako bodo pa odporni postali na tak način? |
03.09.2008 15:30
zalife |
Najprej čestitke za nov prokjekt_Igrišče v parku. Tega res v Tolminu potrebujemo.
Ja, jaz upam, da bodo park oziroma igrišče ogradili. Pa ne zaradi psov, ampak, da otroci ne bodo mogli na cesto zbezljat. To je veiko bolj nevarno kot pasji dreki.
Nas kot otroke niso tako sterilizirali in spremljali na vsakem koraku, smo dali vse v usta, pa zaradi tega ni nnihče zbolel. Če se gremo take komplikacije, nam ostane samo še da otroke v folijo zavijemo, roke zavežemo in usta zamašimo. Kaj pa če ga kašna čebela piči, lahko mu ptičji drek na lice prileti (tako kot je meni), lahko deževnika v usta stlači, pa še in še možnosti je. Takoj ko boste prišli iz "proti psom ograjenega parka", bo vaš otrok lahko tlačil pasji drek v usta. Vse to se dogaja in se bo, pa kaj zato.
Pred vsem kar vam ne paše tako ali tako ne boste mogli otroka zaščitit. Kako bodo pa odporni postali na tak način? |
04.09.2008 07:27
za zalife |
se strinjam s tabo.škoda ,ker je še veliko "pametnih" na tolminskih ulicah... |
05.09.2008 10:15
metka |
ne vem ali naj komu pritrdim, ampak vsak ima svoja življenska obdobja |
06.09.2008 16:41
stmina |
psi ne znajo brat tabel,lastniki pa ponavadi nimao kulture,v pasjih smetnjakih pa bi bilo najbrž samo upanje na kulturo lastnikov.Če je mestni park naj bo urejen tako,da bo za sprehajalce in otroke,pse in bicikliste pa je treba ven spravit.Vsa urejena mesta imajo urejen in ograjen mestni park,pa še občinske redarje ki na to pazijo.Ker ni pameti mora biti ograja!Še več,zvečer bi moral biti zaklenjen,da ne bi postal zbirališče narkomanov in pijancev,potem bi nam bil res v ponos.To je moje mnenje! |
08.09.2008 11:11
metka |
pa dobro, se gremo ograjen park in za vstop bomo plačali vstopnino (toliko stane vhod psa, toliko pa vhod otroka, da o odraslih ne pišem, pa še čas bi lahko prištel zraven in še ogromno reči) Zraven bo redar in še ne vem koga se bomo izmislili. Ja s tabo zalife se pa strinjam, stmina, upam da se motim, ampak mislim da si (on ali ona) udarla malo mimo |
09.09.2008 13:12
stmina |
metka ne zastopiš stvari-gre se zato da psi v parku nimajo kaj početi.Čeprav bi po zakonu vsak lastnik moral imeti psa na povodcu,izgleda to v praksi čisto drugače.In tudi pasjih drekov nihče ne pobira,zakon gor ali dol.Saj kmalu nimaš kam it več na sprehod da te ne bi naskočil kakšen odvezan pes in ko te že celga potaca in poslini,šele pride lastnik in ga pokliče.Kultura pa taka!Ne gre se za vstopnino,kjer so otroci in starejši na sprehodu nimajo pasji dreki kaj delati.Park je namenjen vsem občanom ne pa za sralnico okoliškim psom,ravno zato bi morala biti ograja kot je po vseh urejenih mestih drugod.Nič nimam proti psom,samo lastniki naj jim VC-je najdejo drugod,predvsem naj se pa naučijo splošne kulture. |
09.09.2008 15:37
metka |
prav mimogrede. ne dovolimo si ograj, že tako jih je preveč. In stmina te pa zastopim, zvečer imam več časa |
09.09.2008 16:35
zalife |
Ne vem kaj ste tko obsedeni s temi psi. Na otroškem igrišču na brajdi sem bila že kar nekajkrat, pa nisem videla niti enkrat niti enega psa. Imam občutek (po opisu nekaterih), da bo v parku izgledalo nekako takole:
http://www.lansingdogparks.com/images/dogs%20at%20park.jpg
Ti "stmina", koliko psov te je že naskočilo?
Dvomim, da kakšen. Če je pa že skakal kakšen mladič po tebi, si ga po vsej verjetnosti ti prvi/a ogovoril/a.
Ja, pa pasjih drekov je toliko, da se jih prav težko izogibaš po vsej verjetnosti..... |
10.09.2008 11:48
stmina |
redno hodim po sprehajalni ob Soči in noben pasji mladič me ni naskočil pač pa samo odrasli psi in to brez ogovarjanja.V parku je pa tkole,pred obnovo me je tam skoraj povozil biciklist,potem se je pa še usajal češ kaj delam na potki.Nič nimam niti proti psom dokler so na vrvici niti proti kolesarjem dokler se vozijo po za to namenjenih površinah ali cestah.Oboje pa v park ne sodi,na sprehajalne poti pa samo psi na vrvicah.Če je lastnik kulturen se takoj vidi,tudi po psu,če pa ni...je pes glih takšen.Sem za ograjo v parku,moja pravica je da izrazim svoje mnenje. |
11.09.2008 10:45
zalife |
Seveda, vsak ima pravico, da izrazi svoje mnenje ;-) |
26.09.2008 13:34
huda zima |
Letos bo huda zima, še v parku bodo vso drevje posekali. |
26.09.2008 15:26
za hudo zimo |
pejd objemad drevesa, te pridem slikat |