88.3 & 105,1 Mhz @ četrtek, 28. avgust 2008 Trenutno 11 poslušalcev.
Trenutno z vami v etru:
 
Miro
 
o nas | oddaje | program | lestvice | oglaševanje | rss
aktualno prireditve mali oglasi
novice | prispevki | oddaje | obvestila
novice
Alpski Val
Poljubinj 89/f, p.p. 46
5220 Tolmin

Stik s poslušalci:
05 / 38 11 888

SMS eVrečka
041 450 888

Uredništvo
tel: 05 / 38 11 886
faks: 05 38 11 674
email: radio.kobarid@siol.net

27.06.2008, Miro Kristan

Metalcamp je pred vrati

Najbolj obiskana izmed prireditev, ki se in se še bodo odvijale letos v Tolminu je prav gotovo Metalcamp.
Glede na to, da je pričetek že čez nekaj dni pa smo organizatorje vprašali kako potekajo zadnje priprave. Nadaljuje Ana Lipec.
 

Posnetki

2008-06-27 izjava Metalcamp.mp3 454.71 KB
 

Komentarji

01.07.2008 09:02
gregor
skoda da ni izjav obcinskih sluzb, lto ... me prav zanima, kako bodo zagotovili z obcinskim odlokom predviden varstveni rezim v gozdu s posebnim namenom - od Sotocja do volcanskega mostu
03.07.2008 10:02
ezop
Obrnilo se je leto in tudi jaz bom opozoril na ekološki problem,ki se letos spet ponavlja.Iz izjave organiz.se lahko razbere kako je vse lepo in utečeno,vendar kot domačina me spet motijo pločevinke,ki že plavajo proti jezeru.Pa me res zanima, kdo je za to odgovoren in ali je sploh komu za to mar.Zato bi apeliral na novinarje Alp. vala,ki verjetno imajo kontakt s to Ano Lipec da se malo pozabavajo s tem in odgovor odgovornih tudi objavijo.Pa hvala za trud.
03.07.2008 11:51
ČUDAK
Jst bom letos kar inšpektorja poklical pa naj plačajo.
03.07.2008 12:38
jlubim metal
Metalcamp prinaša v našo kotlino same dobre stvari. Glede na to, da se je cena hrane in pijače po gostilnah skoraj podvojila, kaj če jo po odhodu metalcev ne vrnejo na izhodščno ceno?
03.07.2008 14:09
joško
Metalc,in kaj je tu dobrega,razen za gostince,butl????????
03.07.2008 16:00
tikamasala
pa kaj že eni jokate.... ve se, kdo je odgovoren, če ni počiščeno, kdo mora počisitit in kdo mora paziti, da je počiščeno. metalkamp je dogodek na vrhunski ravni. če ma kdo pa že tko rad mir sredi urbanega mesta, pa nej gre u gorenjo trebušo.
03.07.2008 20:53
pepč
Tikamasala jaz sem malo naza,j pa ne vem kdo je odgovoren če ni počiščeno. Prosim če mi to bolj natančno obrazložiš.
04.07.2008 00:11
Domoljub
Metalcamp je za tolmin priložnost in vsi bi se mogli dogodka veseliti tako zaradi kvalitetnih skupin (Verjamem da se vsem ta glasba ne dopade) in promocije našega kraja.Kdor je pameten oz. ima možnost poskuša med festivalom pač čim več zaslužiti!Zakaj fovšija raje probajte pristaviti lonček in bo tudi za vas metalcamp morda postal lep festival..... l.p
04.07.2008 07:39
ezop
Domoljub,do sedaj nihče ni imel pripomb na samo vsebino festivala.Kar se tiče fovšije,postavljaš ogledalo samemu sebi,ker jo samo ti omenjaš in še, če se izdajaš za Domoljuba, bi ti bilo kaj mar tudi za našo Sočo in naravo,ki pa,poglejmo resnici v oči,od festivala nimata kaj koristi kvečjemu obratno.Zato smo pa tu pravi DOMOLJUBI,ki na ta problem opozarjamo in nimam osebno nič proti festivalu.Jaz svoj lonček napolnim drugje,tebi pa želim da bi na metalcih napolnil dva ,de mi ne boš fovšen.
04.07.2008 09:50
Tine
Metalcamp je res festival na nivoju in moram tudi pohvaliti organizatorje, da vsako leto bolje skrbijo za okolje. Vsako leto je več košev, pa tudi table, ki prepovedujejo metanje smeti v reko so nameščene. Toda ko prideš npr. na plažo, vsepovsod leži ogromno pločevink in drugih smeti, tudi če so koši samo 10m stran. To po pa dosti pove o kulturi določenega dela (večina pospravi za sabo) metalcev, ki pridejo v naše idilično okolje in ga brezskrbno smetijo. Upam, da bodo končno čiščenje opravili bolje kot prejšnja leta, ko je bilo počiščeno samo tam, kjer se je videlo, v grmih je bilo pa še polno smeti. Prav tako pa upam, da bodo počistili tudi črepinje v sami Soči, ki jih ni malo. Drugače pa super, da se kaj dogaja v Tminu!!
04.07.2008 12:05
adn
dost večji problem je imela komunala za reggae festivalom kot z metalci ki imajo glede odvoza smeti vse urejeno. je pa res da se tudi letos ni postavilo zavese na soči ki bi lahko ustavila večino vse "porkerije" ki jo prinese soča...
04.07.2008 15:42
tminc
zavesa je postaulena
04.07.2008 18:44
Domačin
Ti Ezop si pa vrjetno kr malo greenpiss-ovc ane...še vsako leto so počistli kar je dol ostalo, tko da ni treba dajat nekih pripomb...
04.07.2008 21:33
Pepca
Ti Domačin pojdi pogledat pozimi kako je počiščeno, povsod so pločevinke in plastika, ki jih sedaj skriva listje, če ne bo nič narjenega bo enkrat, ko bo kup dovolj velik, bodo štrlele iz grmovja tudi poleti, Ezop ima še kako prav , škoda ker je premalo Ezopov v Tminu
05.07.2008 11:03
Domačin
Veš v Tolminu obstajata še dve prireditvi Pepca...In lani Po Reggea-ju je ostalo kr dost nepospravljenih smeti in da o Sajeti sploh ne govorimo...
05.07.2008 16:24
Domoljub
Se strinjam s tabo domačin, saj ne osnažuje samo metal camp čeprav mi ni vseeno za naravo kot mi je očitano.Tudi jaz si želim čistega sotočja ampak velika masa ljudi = veliko smeti na žalost.Kar se pa tiče smeti po grmovju me pa zanima ali je to samo od festivalov ali smo za katere od teh smeti odgovorni tudi domačini sami???Vsekakor pa si želim da bi po prireditvi čimbolje počistili! l.p
05.07.2008 22:50
Pepca
Nikakor ne mislim, da samo metlaci ne čistijo, na vseh prireditvah so taki in drugačni udeleženci, odpadke odlagajo vsepovsod, poberejo pa samo tiste, ki se vidjo, po moje bi bilo treba uvesti posebno takso, ki bi jo moral plačat organizator kot pogoj za izdajo dovoljenja, iz tako nabranega denarja pa bi se plačalo končno lahko tudi spomladansko čiščenje narave.
06.07.2008 06:06
death metal
Ma vsi se pritožujete le nad nepobranimi smetmi, da se pobere preveč ali premalo denarja, da eni zaslužijo več, drugi manj, pozabljate pa na najpomembnejšo stvar pri vsem tem festivalu: kako vpliva takšna zvrst glazbe (death, black metal) na tolminsko in ostalo mladino, ki jo posluša. Saj smeti se poberejo, če ne letos pa drugo leto, ali pa leto za tem, denarja je tudi enkrat več, drugič manj, razvoj mladih pa poteka vsakodnevno . In ne mi zdaj spet nabijat kot vedno kako prijazne in nežne duše so ti metalci..........
06.07.2008 11:35
Pepca
Dokler se župan ne zamenja bo tako, lani jih je osebno povanil naj še pridejo. Se popolnoma strinjam, da ima prednost pred smetmi vpljiv na tolminsko mladino, ne vem kaj bi lahko spreobrnilo mišljenje na Občini, ker dokler tam ne prenehajo dajat soglasji so vsi drugi brez moči, morda bi se morala zganit civilna iniciativa, prejšni župan se jo je hudo bal.
06.07.2008 11:59
Jazon
O, sveta preproščina! Kvarno vplivanje glasbe na mladino?!! Kaj bi porekli, če bi slovenska turbo folk srenja pridrvela v Tolmin ter nažigala kombinacijo štanca in harmonike? Mar ni to takisto in še bolj poneumljanje? Menda pa lahko mladi sami poslušajo metal, pa zato ne rabijo festivala v Tolminu. Če bodo želeli, bodo poslušali tudi death metal, pa čeprav zvečer v postelji s slušalkami na glavi. Tolminsko mladino ogroža vse kaj drugega kot mnoštvo metalcev, ki pridejo in čez nekaj dni grejo.
06.07.2008 20:37
mrtvaške glave
Me ne briga, Slovenska, Srbska turbofolk, še plesat bi šel dol. Ne moti me niti rap, reggi, ciganska, narodnozabavna glazba, techno....... Pri glazbi je pomembno, da ima pozitivno usebino, ne pa tole kruljenje kot bi prasce klali tam doli. Se je že kdo vprašal zakaj je doli takšna množica? Zato ker so takšni festivali po svetu redki, ker jih nikjer nočejo. Večina tolmincev jo je popihala na morje (tisti ki lahko). Le pri nas v Tolminu sprejmemo vsakega, samo da prinese denar. Vedno je pomemben le denar. Vsaj turistično takso bi lahko občina pobirala pa jo ne. Če pa gre navaden tminc na občino a dobi kdaj pri kakšni stvari popust? Vsako storitev je treba plačati do zadnjega centa. Tolmin res postaja prepoznaven v svetu. Po kom? Po mrtvaških glavah.(poglej kako prisrčne vstopnice so) Pa še lokacija je idealno izbrana prav za death metal. Na eni strani tolminsko pokopališče, nato nemška kostnica, na drugi strani Soče Volčansko pokopališče. vsaj naši predniki bi lahko počivali v miru...
06.07.2008 20:39
bertek
Idealen kraj in čas za biznis z travo in še čim
06.07.2008 23:18
Pepca
Sveta ali ne sveta preproščina, nobeden ne misli na muziko ko govori o kvarnem vpljivu in onesnaževanju okolja, no ja tudi tako kruljenje verjetno prežene vse uboge nič krive živalce, če so tebi Jazon vse navade in razvade metalcev o.k. potem res ne moreš razumet kaj ogroža rastočo mladino.
07.07.2008 12:00
jst
tipično!nč druzga n morm rejč.skoz vam je samo use narobe.tu u tminu,alpa u tej dolini ni druzga ku zmeri eno smo pritoževanje,foušija,..bla,bla..a znate še ki druzga,a se samo zmeri pritoževat nad vsako stvarjo..
07.07.2008 13:23
Simon
MetalCamp je samo eden od metalskih festivalov, ki se tekom poletja dogajajo po Evropi (če se omejim zgolj na ta prostor). Praktčno v vsaki državi se organizira kakšen. Najbolj obiskan je Wacken Open Air v Nemčiji kjer letos pričakujejo preko 75.000 obiskovalcev. Wacken je sicer kraj s cca. 1800 prebivalci (podobnost s Tolminom!) na severu Nemčije. In festival je tam vsako leto že vse od leta 1990 naprej! Ne morem verjeti, koliko raznih predsodkov popolnoma brez kakršnekoli osnove imate nakateri. Žalostno, da bi gospod, ki se je podpisal "mrtvaške glave" raje plesal na srbsko turbofolk glasbo, kot pa da bi pokazal nekaj strpnosti do metalcev.
07.07.2008 13:24
domoljub
Samo neki bi rad dodal oziroma reku. Zakaj so vsi ki poslušajo metal in se oblačijo v črna oblačila čudni in nezaželeni?? Kaj je tolko narobe s tem festivalom?? Zakaj ravno ta festival kvari tolminsko mladino?? Prosim vas, zakaj ste tako kratkovidni in polni predsodkov treba bi se bilo vprašati ali je sedaj v tolminu zaradi festivala več kriminala, kdo od metalcev ponuja drogo mimoidočim ter ali metalci napadajo ter pretepajo domačine ali mimoidoče če je večina odgovorov negativnih lahko rečemo da so metalci ravno tako ljudje kot mi le oblačijo se bolj v črno... Pa lep pozdrav
07.07.2008 14:55
domomrzneš
domoljub! zakaj, zakaj, zakaj? Po moje nisi tako neumen ,da si ne bi znal odgovoriti na ta uprašanja. Če pa res ne veš, pa pojdi dol pogledat.
07.07.2008 15:19
Domačin
Domoljub pravilno si povedal...zakaj se morejo ljudje pritoževati samo nad metal glasbo...naj se rajši pritožujejo nad balkan glasbo
10.07.2008 11:02
pika
... zares zamalo, da se te teme lotevajo župniki pri nedeljskih pridigah ...
10.07.2008 11:44
Tine
Clovek ne more verjeti, kaksni (oprostite besedi) prasci so metalci. Kako so sploh lahko kampirali v tisti svinjariji. Povsod same smeti, se sredi mocvirja pod Nemskim pokopaliscem jih je polno. Ne razumem, kako nič ne pospravijo za sabo. Kakor so odvrgli svinjarijo, tako so pustili. Spreminjam svoje mnenje o tem, da večina pospravi za sabo. Večino prav briga, kaj pustijo za sabo. Da jih ni sram!! Ce ze govorijo, v kake lepe kraje so prisli, potem naj jih take tudi pustijo za sabo.
10.07.2008 11:49
pika
Okoli 10 000 ljudi naj bi bilo na teh nekaj metrih Tolmina ... kako naj ostane cisto in nedotaknjeno ...
10.07.2008 13:27
Tine
Ne vem, ko grem jaz kam kampirat pospravim za sabo, ne da pustim vse za sabo. Oprosti, ampak za mene ga ni izgovora, pa naj bo se toliko ljudi. Tisti, ki je bil dole in je videl, kaksno so pustili za sabo, ve, kaj govorim. Manjka jim osnovne "okoljske" kulture, pa naj bodo Slovenci, Nemci, Čehi, Italijani, Ukrajinci..... Dobro bi bilo, da bi organizatorji objavili slike prizorisca po koncu Metalcampa, da bi se udeleženci malo zamislili nad sabo.
10.07.2008 13:58
domoljub
Po prireditvi pa naj bodo metalci takšni veliki pujsi mora prizorišče opucati prireditelj oziroma plačati zato da se popuca.Bom šu praw pogledat kako je dole se pa ve veliko ljudi = veliko smeti in če metalci niso sami kaj da bi popucal za sabo bo to pač storil prireditelj saj je po mojem mnenju dolžen če hoče met drugo leto tu spet plac. Ampak še neki ne smemo pozabit da tako velike prireditve v tolminu na tako majhnem placu ni zato je normalno da ostane veliko svinjarije... l.p
10.07.2008 16:56
ezop
Domo(ljubček),pa smo že bliže(malo počasi pa vendar),na kar opozarjam že od začetka.Nikakor mi pa ne gre skup tvoje mnenje o veliki prireditvi majhnem Tminu in veliko svinjarije,nemorem povezati,saj smeti odvrže posameznik, ni to neka skupinska karma,ali pa mogoče,čredni nagon,odvržeš ti, odvržem jaz,odvrže on itd.,aja zdej sm te pa zaštekau.Črnih ovc nas je bolj malo,nažalost.
11.07.2008 08:17
toyo
jst pravm da bodo že popucal...čiščenje pa ne gre tok hitro,ker je velika količina smeti
11.07.2008 09:55
jušti
papirčke in plastiko bodo že popucali, kaj pa kakce v grmovju in še kje?
11.07.2008 10:21
tminc
to bo pa dz sprau
11.07.2008 16:15
Tminc
Tminc je bu mpa bo fowš usaki stvari kar se dagaje akol njega. Tko je blo je mpa bo. Nč drgač.
12.07.2008 08:35
Lokalc
No tok fowš pa spet nismo...smo pa ja primorci in ne gorenci ane...btw Jušti sej na reggae-ju tut puščajo svoje kakce v grmovju n pa na sajeti tut.
 
ime:
komentar:
 

 
politika
Ukrajinski sirar Grigorij
Ciril Testen ponovno za Državni zbor
Urejanje parka v Tolminu
Spremembe v občinskih svetih
Ne odstopajo od Goriške
 
gospodarstvo
Kanin Canin šele prihodnje leto
Sredi ribolovne sezone
Raftarji še vedno nezadovoljni
ČHE Avče počasi dobiva podobo
Tržnica Bovec
 
kultura
Tretji mednarodni humanitarni likovni ex-tempore Drežnica 2008
Kogojevi dnevi
Medana pred Medano tudi v Volčah
Prva faza sanacije Franje končana
Drugi del Festivala Kluže
 
šport
Opozorilo planincem
26. mednarodni kolesarski maraton treh narodov
Kajakaši pod reflektorji
Sedmi gorski maraton 4ih občin
Kavčič uspešno do cilja
 
zanimivosti
Neandertalčeva piščal bo še igrala
Policisti v soboto v okolici Mangrta
15 cerkva na Primorskem posvečenih Mariji vnebovzeti
Divje zveri delajo škodo
Kakovost kopalnih voda
 
črna kronika
Reševalne akcije v gorah se kar vrstijo
Policija predstavila statistiko
Ponovno poostren nadzor v Posočju
4 leta od potresa
Tolminski policisti prijeli tatova
 

Najbolj brane novice

SD stavi na Dragico Rejec Taljat

Kanin Canin šele prihodnje leto

Ponovno poostren nadzor v Posočju

Ne odstopajo od Goriške

Urejanje parka v Tolminu

Kakovost kopalnih voda

Fort Hermann

Raftarji še vedno nezadovoljni

Srečanje na Višarjah

ČHE Avče počasi dobiva podobo