88.3 & 105,1 Mhz @ ponedeljek, 7. julij 2008 Trenutno 16 poslušalcev.
Trenutno z vami v etru:
 
Sabina
 
Jani
o nas | oddaje | program | lestvice | oglaševanje | rss
aktualno prireditve mali oglasi
novice | prispevki | oddaje | obvestila
novice
Alpski Val
Poljubinj 89/f, p.p. 46
5220 Tolmin

Stik s poslušalci:
05 / 38 11 888

SMS eVrečka
041 450 888

Uredništvo
tel: 05 / 38 11 886
faks: 05 38 11 674
email: radio.kobarid@siol.net

06.05.2008, Miloš Batistuta

Nov stanovanjski objekt v Tolminu?

Glede na to, da je v Tolminu zadnji večstanovanjski objekt bil zgrajen pred skoraj desetimi leti, je povpraševanje po stanovanjih veliko. Zato je zamisel o gradnji večstanovanjskega objekta še kako vroča….
Večstanovanjski objekt naj bi nastal na področju industrijske hale nekdanjega čevljarskega podjetja Jelen oziroma Planika v Tolminu. V te hale je leta 2004 proizvodnjo preselilo podjetje Fidemar, omenjena družba proizvaja komponente za avtomobilsko industrijo, zaposlujejo pa šestintrideset oseb.
Glede na to, da je omenjeno področje na eni strani omejeno s stanovanjsko sosesko, in da ni možnosti širjenja proizvodnih kapacitet, so se po besedah direktorja družbe Fidemar – Marjana Kneza odločili, da bodo kandidirali na licitaciji za pridobitev prostih - komunalno opremljenih zemljišč v novi Poslovni coni Poljubinj, kamor bi preselili proizvodnjo. Urejanje nove tolminske Poslovne cone gre sedaj h koncu, otvoritev te pa na občini Tolmin napovedujejo junija.
Če bodo v družbi Fidemar uspešni za pridobitev omenjene lokacije, potem že razmišljajo kaj z obstoječo lokacijo ob mipovem obratu salumerije.
Glede na znano pomanjkanje stanovanj v družbi Fidemar razmišljajo o porušitvi omenjenih industrijskih objektov in gradnji večstanovanjskega objekta. Pred kratkim so sosedom iz stanovanjske soseske zaradi korektnosti že predstavili osnovno zamisel, sami pa se zavedajo, da imajo še veliko odprtih vprašanj. Dokončno bo odločitev padla šele po pridobitvi lokacije za izgradnjo svojih proizvodnih prostorov v novi poslovni coni Poljubinj, in če bodo tam uspešni, bodo nadaljevali tudi s projektom večstanovanjskega objekta na svoji obstoječi lokaciji.
Vsekakor pa bodo po razjasnitvi gradbenega in finančnega dela projekta – večstanovanjski objekt – zadevo predstavili javnosti, verjetno pred poletjem.
 

Komentarji

06.05.2008 13:12
:)
Tam dol pr jelenu ni šans za nov stanovanski objekt. Sam za inf. Ta objekt naj bi obsegav cc 50 stanovanj. Maketa tega kompleksa je tudi napravljena. V okolici ni nobene travnate površine na kateri bi se otroci igral saj v takem bloku naj bi stanovalo cc 150 - 200 ljudi če nardimo izračun eno stanovanje tri osebe oz 4. Zato smo proti graditvi objekta. S tem naj bi biw precej oviran promet saj križišče v vojkovi in lavričevi ni urejen. Uprašati se je treba če bodo tudi križišče s tem uredili kar pa seveda ne bo šlo tako lahko.
06.05.2008 14:53
komentar
Najbrž ste sosed in Vam gre omenjen projekt v nos. Bo treba z bolj konkretnimi debatami na plano. Vse to kar ste navedli je lahko izvedljivo, samo projektantom načrt na mizo, pa ga bodo hitro rešili...Tolmin rabi stanovanja tako ali drugače...Zato ne ga srat, da ne boste "VI" ki nasprotujete že pred idejnimi projekti OSRANI ....brez zamere sosed.
06.05.2008 15:11
eh tminci
se strinjam.....tipična tminska.....podpiram vse kar je 200 metrov od mene, samo ne mi srat pred predpražnikom
06.05.2008 15:11
iva
BRAVO. KAR TKO NAPREJ S TAKIMI IDEJAMI.O GRADITVI STANOVANJ.TOLMIN IN KOBARID RABITA STANOVANJA. V KOBARIDU SE BO V KRATKEM ZAČEL GRADITI BLOK IN NAJ JE TAKO TUDI V TOLMINU. AMPAK NE SAMO ANEGA, VEČ BLOKOV BI BLO POTREBNO!!!
06.05.2008 15:47
Pepe Smaličev
Kolikor jaz vem Fidemar izkorišča manj kot 50% obstoječih kapacitet ,mi ni jasno zakaj bi se morali širiti.Verjetno tiči zajec v povsem drugem grmu.Zlo verjetno se bodo Tminske pametne glavce pošteno opekle.Zapitek pa bomo poravnali občani kot ponavadi.
06.05.2008 16:50
gunar
Kolikor jaz vem je mišljeno ta blok gradit zdraven mipovega obrata salam (salumerije po slovensko ??) in to zraven prezračevalnih naprav ter drugih stvari, ki bodo zelo moteči za stanavolace. Pol bodo pa čez MIP udrihal. Župan bi se moral zamislit koilko delovnih mest je pod vprašanjem. Seveda, če ga to sploh zanima.
06.05.2008 17:04
Tminka
Nisem soseda Fidemarja in podpiram gradnjio stanovanj samo se mi vseeno ne zdi dober plac zraven Mip-a.A niso govorili da bodo gradili v Kosovelovi ulici, tam kjer je ful velik travnik??
06.05.2008 17:27
blok
Bravo Kak nov blok je treba zgraditi, ne pa metati ljudi na cesto kot predlaga Vojko. V to naj občina vloži denar, pa bomo vsi zadovoljni. Tisti ki rabimo stanovanja in občina, ki bo pobirala najemnino. Mislim da je v Tolminu in okolici kar dosti prostora za kaj takega.
06.05.2008 17:58
mitja
podpiram idejo o novih stanovanjih v tolminu, hkrati pa se mi poraja vprasanje, ce ne bi bilo smotrno nekaj ukreniti tudi s stanovanji, ki so prazna in jih v tolminu ni malo
06.05.2008 21:58
bertek
Moje mnenje je,da je nujno potrebno zgradit še kak blok u Tminu-a ne za vsako ceno.Nisem sosed omenjene lokacije,a vseeno se mi zdi tam skrajno neprimerna.Ne samo zaradi dostopa-v bližini sta dva gumista,je Mip,je avtoprevoznik,parking za kamione,gasilski dom...Skratka ne bo miru in prostora-potem še po ene dva avta na vsako stanovanje pa si zamislite,kolk je ta lokacija primerna za tako velik stanovanjski kompleks.
07.05.2008 07:22
Marko
Tipično za Tolmin. Če bi poslušali nekatere ljudi, se v Tolminu ne bi nič zgradilo. To velja tako za lokacijo bivše Planike, kot za Kosovelovo ulico, pa tudi drugje ni nič drugače. Samo omeniš sosedom, da bi se tam kaj gradilo, pa že skočijo pokonci. Ljudje pa rabijo stanovanja in takih ni malo. Če je lokacija stanovanj pri Mip-u primerna, pa bodo odločili bodoči kupci stanovanj. Kar pa se parkirnih mest tiče, bi po mojem vsak novi blok moral imeti podzemno garažo, ker je parkiranje v Tolminu že tako velik problem.
07.05.2008 11:04
jojo
Tipično za Tmin pa ti komentarji sigorno niso, saj če bi ljudi poslušal bi ne bilo toliko zgrešenih projektov oziroma slabo porabljenega pororačunskega denarja in to od placa pred muzejem pa do glazbene šole sredi Tmina. Tu manka stroka povezana z zdravo kmečko pametjo.
07.05.2008 12:49
Tminka
Mitja, se strinjam s tabo.A na žalost je tko da ljudje nočejo oddajat oz nabijajo cene za neka 1 sobna stanovanja ki si jih normalna družina ne more privoščiti (cena stanovanj).Kaj pa lokacija pri brajdi kjer so na pol prazne barake razen Prca in LDs-a? Naj zgradijo 2 bloka odspodi pa naj imajo pisarne. Se kdo strinja??
07.05.2008 16:36
kolonizator
bo treba kak now disco u tminu odpret!!
07.05.2008 18:25
jst
ja in pa tisto sranje od bugattija za zmeri zapret
07.05.2008 21:42
bertek
Dragi Marko-nisem sosed Mip-a.Sem to tudi napisal,ma....Kupci naj bi odločili,če je lokacija primerna?Kaj pa jim ostane drugega,kot kupit,če seveda majo dnar?
08.05.2008 07:24
Marko
Govoril sem na splošno o Tminski foušiji in nenaklonjenosti novostim. Najlažje je vse na začetku skritizirati. Pustimo, da se naredi kaj novega v Tolminu ali okolici. Je pa res, da vsi projekti niso dobro uspeli in verjetno se bo to še kdaj ponovilo, tako pač je, kot je bilo že zapisano, če ni dovolj "kmečke pameti". Če imaš denar, pa lahko popraviš tudi kakšno starejšo hišo, niso potrebna stanovanja. Učimo se od Angležev, ki so pokupili že veliko starih hiš ter jih preuredili. Se strinjam z lokacijo "barake", pa tudi kurivo bi lahko preselili, pa avtobusno postajo bi lahko malo drugače pozidali... Na občini naj čimprej pripravijo nove zazidalne površine ter primerne lokacije za bloke, ker jih ZELO ZELO potrebujemo! Pa lep pozdrav!
08.05.2008 07:31
Smetar
Lokacija na Štrklepcah vabi.....idelana lokacija....pa še podzemnih garaž ne bomo rabili. Blok se bo pogreznil vsako leto za eno stanovanje, pa po rešeno....he,he
08.05.2008 13:24
Tomaž
Pohvalen članek, še bolj zanimivi in povedni pa so komentrarji. Tolmin NUJNO potrebuje večje število stanovanj. Ni mi jasno, kako tega očitnega akutnega problema nekateri ne vidijo. In če je to trenutno prva in edina realna možnost za gradnjo, potem jo podpiram, tudi če ni idealna. Bi pa morali k stanovanjski gradnji in iskanju prostora zanjo pristopiti dolgoročno in celostno - en blok ne bo rešil težav, ki imajo za posledico tudi izseljevanje in iskanje stanovanj in služb drugje. Sicer pa: Ljudje, razmišljajte malo dalj od sosedovega vogala in prihodnje pomladi.
08.05.2008 14:08
Tminc
Strinjam se, da so stanovanja potreba, toda v Tolminu je preko 20 stanovanj praznih.Nekaj jih je na prodaj pa ne gredo, ker je cena previsoka ali pa ni denarja.Tudi ta nova stanovanja ne bodo poceni.Teh par stanovanj ,ki jih bo dobila občina in naj bi bila tudi ne bo rešitev problema.Kar se pa tiče placa pa vam kot poznavalec tega okoliša -totalno zgrešena stvar. Ne vem kako bodo stanovalci prenašali ropt,kamione, hladilne naprave in to le par metrov pod svojim oknom. Tu je pač sosednja firma in ne verjamem da si bo občina dovolila izati gradbeno dovoljenje za takšen objekt.Seveda ,če tu ne gre za ljudi ampak iz kakšnih drugih razlogov.Bolj logično bi bilo da občina odkupi to firmo le to odproda obrtnikom in s tem denarjem na primernejši lokaciji zida stanovanja. Nekaj zanivih pobud sem prebral v teh komentarjih.Še nekaj nisem sosed, sem si pa stvar ogledal in ne komentiram kar tako od daleč.Podpiram pa tudi sosede saj če si sam ne boš pomagal ti todi tisti 200 m daleč stran ne bo.
08.05.2008 14:22
Tminka
Tminc,praviš 20 stanovanj? V Tolminu in okolici naj bi bilo 1000 praznih stanovanj.Torej dovolj kapacitete za občane.
08.05.2008 15:23
kanauc
v stari predmestjih stare gorice kupujejo slovenci nova stanovanja po 1200 evrov za m2..in to cele soseske! ko bo v tminu taka cena, se bo tud ki več prodalo!
09.05.2008 11:16
T
Jaz pa se najbolj spominjam, ko se je pred kakimi 20. leti pobiral prostovoljni prispevek za izgradnjo bazena v Tolminu, v zameno pa smo dobili "luksuzno" mrliško vežico, o bazenu pa ne duha ne sluha. Mater smo Tminci naivni! Glede stanovanj bom rekla pa samo eno, naj tiste stare tetke in strici rajš začnejo svoja zaprta, plesniva (dodatna) stanovanja oddajat ali pa prodajat mladim družinam, sej s tem ja zaslužijo. Problem pa je pri takih stanovanjih tudi to, ker imajo več lastnikov, ki se ne morejo zmenit med sabo, ta čas pa stanovanja in hiše propadajo.
09.05.2008 11:20
T
Tminka, dobro si se spomnila za barake, itak so dosti stare za podret, pa še Brajda je blizu, ni treba delat dodatnega igrišča za otroke.
09.05.2008 12:02
Marko
To je res problem. Pri popisu nepremičnin so prišli do podatka, da je v Tminu "praznih" cca. 120 stanovanj (če se ne motim). Samo, če jih nihče noče prodati, potem teh stanovanj ni in jih ne bo, ker jih nekateri šparajo za ne vem koga in potem samo propadajo. Kar pa se cen tiče je tako: če se prodaja v Tolminu stanovanje, pa je za njega 30 interesentov, potem se cena lahko zelo zviša, ker nekdo bo vedno pripravljen ponuditi več. Če pa bo na voljo več stanovanj, bo verjetno manj interesentov za stanovanje in posledično cena ne bo mogla biti tako visoka. Nikoli pa stanovanja ne bodo poceni. Upam, da se motim.
09.05.2008 12:56
Tminka
T= Brajda,mir in tišina.No razen tistih par festivalov poleti :-)))) Bi jih premestili pa na Sotočje Marko= Stanovanje (60m2) se je prodajalo za okrog 90 000 eur.Mislim da to stanovanje še danes ni prodano ker narod nima denarja,pa je lahko 35 interesentov.Mislim da bi se mogli malo zamisliti nad cenami v naši občini ki včasih presegajo vse meje.
09.05.2008 13:07
Tomaž
Še enkrat se oglašam z istim poudarkom: Tolmin potrebuje novogranje, NOVA stanovanja. Ne ugotavljate namreč nič novega - to, da je veliko praznih stanovanj, je splošno znano - pa ta ugotovitev ničesar ne rešuje. Cene so pa res izjemno previsoke - za kraj in okolje, kakršen je Tolmin, absurdne. Dokler ne bo novogradenj, novih blokov, novih hiš, novih sosesk, ne bo bolje. Žal. In na tem bi morali delati takoj, ker bo čez 20 let prepozno. Takrat bo morda veliko praznih stanovanj, ker se bo veliko ljudi že za stalno odselilo drugam. Graditi je treba čim prej, pa ne le en blok. Sicer Tolminu grozi demografska stagnacija, kar ima dolgoročne posledice tudi na okoliške kraje, na gospodarstvo, na šole, na samo prihodnost kraja. Nobeno mesto si ne more privoščiti, da ne dograjuje stanovanjskega fonda. Občina bi morala na tem področju delati več in to stalno, sicer ne deluje v skladu s potrebami in pričakovanji občanov.
09.05.2008 13:35
Tminka
Tomaž = imaš kakšno idejo kje naj bi ti bloki nastajali. In ne taki kod je bivši Peloz kjer je slaba zvočna izolacija in še kaj bi se našlo.Je pa totalno zgrešena investicija na Petelincu.Tam bi morala Občina narediti vrstne hiše ne pa prodajati place podjetnikom.
09.05.2008 13:42
Marko
Upam, da se tisto stanovanje res ni prodalo za tak denar. Drugače si pa lahko vse prodaje nepremičnin v Tolminu ogledate na evidenci trga nepremičnin, v katero ima vsak vpogled. Tam boste ugotovili, da je cena 90k € napram drugim res prenapihnjena. Cena je posledica skoraj nične ponudbe in zelo velikega povpraševanja. Lastniki stanovanj pač hočejo narediti dober posel, kar je povsem razumljivo, ter zato nabijajo cene. Občina pa še kar naprej spi in čaka na sprejetje novih prostorskih načrtov, ki bodo narejeni leta.....
09.05.2008 17:34
f
ff
09.05.2008 17:59
Tminka
Marko= Stanovanje se je prodajalo za 1450 m2 in lastnica je rekla da se lahko cena celo zviša če bo veliko povpraševanje.Ne verjamem da je bilo...
09.05.2008 18:08
Tminka
No,pravkar videno....Prodaja se stanovanje letnik 76 prenovljeno 2006 za 110.000 eur.Očitno se narod ne heca...
09.05.2008 19:35
klavdija
bla bla bla. V tolminu se samo govori,izdeluje projekte,in pri tem ostane.
10.05.2008 12:43
Marko
Poznam primer, ko je oseba že imela "rezervirano" stanovanje za 1300€ na m2, pa je potem zvišala svojo ponudbo na 1500€, pa so vseeno prodali stanovanje boljšemu ponudniku. V drugem primeru je druga oseba imela veliko sreče, ker je drugi ponudnik za stanovanje ponudil 2000000SIT več, pa se je lastnik le odločil, da denar ni glavno merilo. Cene nekaterih stanovanj so pa res nerazumljive, ko ti ponujajo staro stanovanje za ceno novega. Res narobe svet. Tisti, ki pa imajo "prazna stanovanja" pa bi jih lahko dali vsaj v najem, če jih že nočejo prodati.
11.05.2008 09:58
kojn
Se strinjam s tistim, kar je napisal Tomaž. Študenti ne bomo večno čakali na nova stanovanja (sploh pri takih cenah). In kaj bo potem Tolmin brez mladih izobraženih ljudi? Ena stara, propadajoča vas. (pravzaprav že sedaj ni daleč od tega)
11.05.2008 11:06
tminc s stilom
pomoje je brezveze tlačit nek stanovanski objekt tja not, če se že gradi stanovanja, naj se tam zgradi nekoliko manjši objekt, cca 20 stanovan, okoli naj pa bo nekaj travnika in kakšno drevo. Vsi rabimo stanvanja, pripravljeni smo zgrabiti a prvo ki ga nam ponudijo, najvrjetneje pa prav hmalu ko bi se uselili bi se zgražali ker bi bil okoli sam "beton" in asvalt.
11.05.2008 12:58
adn
podpiram gradnjo objekta, če ne zarad drujga usaj u hali ne bo noben kamilčar pizdarij delow. me pa zanima če se zavedate kulk praznih stanovanj je po tminu...
11.05.2008 20:54
www.tu je si
Saj so v Tolminu naredili ali že več stanovanj, pa kaj ko najprej dobijo stanovanja kaki južnjaki ali pa socjalni problemi. Saj nimam nič proti južnjakom, imam pa dosti proti temu, da lažje pridobijo stanovanje, kot nekdo z tolminske ki pridno dela v kakšni tolminski tovarni.
12.05.2008 14:42
Jože F.
Nova stanovanja v Tolminu nedvomno so potrebna,vendar ne na katerikoli lokaciji. Ne vem zakaj bi podirali že zgrajene proizvodne prostore saj to samo dviga ceno gradnje. Primernost lokacije je drugo vprašanj saj, ko je blok enkrat narjen se bo prepozno spraševat katera budala je zidala da ni nikjer placa za otroke okoli in okoli sam avto, skozi okno gledam v fasado druge stavbe ,če imam odprto okno mi ropota. Samo malo okrog Tolmina se je potrebno sprehodit pa se dobi ogromno lokaciji vrednih kvalitetnega bivanja, da se človek doma lahko odpočije.Par zelo dobrih idej je bilo tu že omenjeno. Vsekakor zidat da, ne pa za vsako ceno. Odgovorni za prostorko ureditev bi se tega morali še kako zavedati saj le ti imajo v rokah škarje in platno.Če pa tega ne obvladajo naj probajo delat cel dan v roptu med betonskimi stenami v soju neonskih luči, potem bodo videli kaj človek rabi za kvaliteno bivanje.
13.05.2008 10:56
Brezposeln TMINC
Bravo JOŽE....Nova stanobvanja v nove soseske.....Tovarno pa zalaufat, da bo zaposlila ljudi in DELAT !!!!!
13.05.2008 11:00
NA CESTE
Brezposelni gremo na ceste. Tovarne se ne poruši, ampak se v njih zrihta delo in nič drugega. Sedanji lastnik je zavohal parcelo na novi lokaciji v Poljubinski coni. MRŠ DELAT ....Kakšna zamenjava parcel ??? Odgovorni - ne nasedajte...
13.05.2008 15:55
Tminka
Da vam povem da se na G Kneza oz Fidemar ne sme zanašat.Do se daj ni niti ena obljuba bila izpolnjena.Gre se predvsem zato da dobi parcelo v Poljubinju.Upam da Občina ne bo potegnila ta kratko na koncu.
13.05.2008 16:00
Tminka
Pa še to...Baje se bo prenavljal blok v Brunovem dr kjer bo občina naredila par stanovanj.Upam da bo res ker stavba propada in se pogreza sama vase.
15.05.2008 09:04
luda kuča
Prav je da se zgradi nov stanovanski objekt v Tolminu. Mislim da je prav, da tudi občina naredi kaj na tem. Ne pa, da se le govori o nekih praznih stanovanjih, in da so vsega krivi lastniki, ki nočejo prodajat. Najlažje je krivdo zvaliti na posameznika, občina pa si umije roke. Naj pa malo spremenijo prostorske plane. Če je premalo prostora, so izumili že nebotičnike. Pejte malo na občino prašat, boste vidli kakšne podatke vam bodo dali. Pa še to o strnjenih naseljih, in da država ne pusti. Ma kaki, sami izgovori, na koncu se mora le vsak sam znajti. Mesta se pač širijo, ne moremo ostati na velikosti z časa Avstroogrske, če pač primanjkujejo stanovanj. Občina pa se še vedno izgovarja, da so krivi le lastniki, ki nočejo prodat svojih stanovanj.
15.05.2008 09:10
cene padajo
http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,36,296390 V Ljubljani lahko gradijo, v Tolminu, se moramo pa prerekati za že zgrajeno.
15.05.2008 12:54
Tminka
Na Pregljevem trgu prodano stanovanje, 60m2 za 250 000 eur. Jaz bi dala roko tistmu ki ga je kupil in lastniku ki je le tega nategnil-na suho :-))) 250 000 !!!!! Za krepat! Ste vidli prispevek v Primorskih??
15.05.2008 13:23
lačni denarja
Ma tujci kupujejo, pa so se še "naši" junaki ojunačili in postavljajo oderuške cene. Socjalizma ni več, smo hotli kapitalizem, in ga dobili v najhujši obliki, pa še vedno bolj zanimivo postaja. Ljudje so postali lačni denarja. Srednji sloj se zmanjšuje. Bi bilo zanimivo videti številke, koliko ljudi že hodi na karitas po obleko in hrano.
28.05.2008 17:31
xy
Novinar bi se lahko potrudil in poslikal JELEN oziroma FIDE MAR ne pa brajde.
05.06.2008 08:33
jst
Moje mnenje je, da je treba vsaj tisto malo zelene površine ohranit.Ne čudi me, da otroci rišejo vijola krave - ker jih vidijo le po TV, kmalu ne bodo več risal zelenic ampak betona in asfalt - edina večja zelenica je v Kosovelovi, pa še tam je predvidena gradnja bloka... Hallo, kje se bodo pa otroc umazal??? Zdrava umazanija, kot ji pravijo zdravniki....Naj se gradi,še prej pa lastnike praznih stanovanj "prisilit", da nepremičnine prodajo - ne poznam jih veliko,ki bi hodili na dopust v Tolmin.Očitno ljudem še ne primankuje denarja, marsikdo pa izkorišča nekaj, kar so ustvarili predniki in jih še zraven ni bilo.In stanovanja - - - propadajo in bodo še propadala,žal. Fidemar - no coment!
 
ime:
komentar:
 

 
politika
Cesta Tolmin Kamno Kobarid
Podpis pogodbe za Glasbeno šolo
Bolnica Franja ponovno odprta za obiskovalce
Tokrat referendum precej bolj pravica kot dolžnost
Bolnica Franja devet mesecev po ujmi
 
gospodarstvo
Prestrukturiranje Avtoprevoza
O igralništvu razpravljajo strokovnjaki
TKK Srpenica ne bo gradila v sklopu In Prime
Kje so meje Triglavskega narodnega parka?
Pripombe na novo poslovno cono Poljubinj
 
kultura
Soč'n fest otvoril festivalsko poletje
Kal v poeziji letos dejansko brez meja
Primorci beremo Slovence
Začenja se tretje poletje filmske šole
Sezula sem se, ker grem zadnjič po svoji zemlji
 
šport
26. mednarodni kolesarski maraton treh narodov
Kajakaši pod reflektorji
Sedmi gorski maraton 4ih občin
Kavčič uspešno do cilja
Na DOS-u 2008 tudi dva kolesarja iz Posočja
 
zanimivosti
Fakulteta za strojništvo v Tolminu
Košnja v Knežkih Ravnah
Občinski praznik Bovec
Rezultati poostrenega nadzora v Posočju
Slovenci hodimo po knjige v avtobuse
 
črna kronika
Tolminski policisti prijeli tatova
Poostren nadzor soške ceste
Nadzor nad enoslednimi vozili in dan varne vožnje
Ovadba odgovornih Belgijcev
Belgijci srečno do doline
 

Najbolj brane novice

Tolminski policisti prijeli tatova

Regije realnost, vprašanje le kdaj in kako

Pripombe na novo poslovno cono Poljubinj

Piramido bi imeli, kdo bo faraon in kdo suženj?

Soč'n Fest

Kje so meje Triglavskega narodnega parka?

Srečanje gospodarstvenikov

Tokrat referendum precej bolj pravica kot dolžnost

Cesta Tolmin Kamno Kobarid

Mnenja o referendumu precej nasprotna